Treballs de millora i asfaltatge a la carretera, entre l’entrada sud i el nucli urbà
L’Ajuntament de Sant Feliu de Codines ha anunciat que, entre el 18 i el 22 d’agost, la Generalitat durà a terme obres de millora i asfaltatge a la carretera C‑59, concretament al tram comprès entre l’entrada sud del municipi i el nucli urbà.

















![El Ple municipal [de l’Hospitalet] demana més eines per als ajuntaments per actuar davant establiments amb conflictes de convivència reiterats](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/27.5-Ple-municipal-Hospitalet-218x150.png)













