Institucions Penitenciàries ha iniciat el trasllat dels presos polítics a les 8 del matí
Es preveu que facin nit a una presó de Saragossa abans de fer el canvi de custòdia amb els Mossos a Brians II

Carme Forcadell, Dolors Bassa i Raül Romeva abans d’entrar a la seu del Tribunal Suprem el 23 de març passat. Foto: ACN.
Notícies relacionades:
- Llarena dóna el vist i plau al trasllat de Forn, Rull i Turull a presons catalanes
- L’ANC i Òmnium fan efectiu el pagament de la fiança de 2,1 milions de Llarena als 14 exmembres del govern
- Aznar: “Presos colpistes estan essent traslladats a presons de Catalunya dirigides administrativament pels colpistes”
- Grande-Marlaska afirma que el trasllat es fa “amb normalitat”
- Capella diu que els polítics traslladats no tindran cap tracte de favor i garanteix la professionalitat dels funcionaris
- Tenyeixen de color groc els accessos a la presó de Lledoners
- Primer trasllat de sis presos









![La lluita contra l’edatisme, temàtica central de l’estand de la Diputació [de Barcelona] a FiraGran 2026](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/28.5-DIBA-Fira_Gran_2026_edatisme-218x150.jpg)













![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



