
Joaquim Nadal i Farreras forma part del Consell Assessor d’Alcaldes.eu
Ho va comunicar per carta a Miquel Iceta el dia abans de les eleccions perquè «no volia fer enrenou»
Girona (ACN / ALCALDES.EU).- Un dels dirigents històrics del PSC, exconseller i exalcalde de Girona, Joaquim Nadal, s’ha donat de baixa del partit socialista. La noticia, que ha avançat el Diari de Girona, s’ha donat a conèixer aquest dissabte tot i que Nadal no volia «fer-ho públic». Segons ha explicat el mateix exdirigent, va demanar donar-se de baixa de militància del partit el dia abans de les eleccions del 27 de setembre per desvincular-ho totalment dels resultats electorals. «No vull fer enrenou», ha assegurat a l’ACN al mateix temps que s’ha negat a fer més declaracions sobre aquest assumpte. Des de fa temps, Nadal s’havia anat allunyat del posicionament i la línia del PSC, sobretot pel que fa al procés independentista.























![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



