L’objectiu és promoure la instal·lació de calderes d’ús tèrmic i petites xarxes de calor per a edificis i equipaments públics municipals, per tal de dinamitzar l’ús sostenible dels boscos i reduir significativament les quotes de consum per a usos tèrmics que tenen els equipaments municipals.

Pelegrí, Girauto i Boglio, en la signatura del conveni dijous passat a Barcelona.























![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



