La mesa del Parlament enceta el curs polític però deixa per a les properes setmanes la tramitació de la norma del referèndum, que obrirà la veda judicial
L’unionisme se sorprèn i JxSí recorda que té totes les vies obertes

La mesa del Parlament va avançar la tornada a la feina i es va reunir ahir per primer cop aquest decisiu curs. Foto: ORIOL DURAN.
Notícies relacionades:








![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-218x150.jpg)













![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)




