"La Vanguardia" diu que "Mas denuncia al jutge que el volen aturar amb injúries", en relació a les informacions d»El Mundo’
Les portades dels diaris d’aquest dimarts destaquen la ‘tensió’ entre Mas i Rajoy. "Mas i Rajoy, tensió al límit" titula l»Ara‘, mentre ‘La Vanguardia‘ ressalta que "Mas denuncia al jutge que el volen aturar amb injúries" en relació a les informacions que van sorgir a ‘El Mundo‘. ‘El País‘ titula en portada que ‘Rajoy planea dar la residencia a los extranjeros que compren un piso’, ‘La Razón‘ publica "Mas comunica por mail a los hospitales que recortará 200 millones" i ‘El Mundo‘ assegura que ‘Hacienda investiga la cuenta de la familia Mas en Suiza’.
‘El Punt‘ ha optat per destacar una entrevista al cap de llista d’ICV-EUiA Joan Herrera amb el titular "Ningú es pot apropiar del dret a decidir", "El Periódico" destaca ‘L’assalt mortal a una casa dispara les alertes’, mentre que a la portada de l»ABC‘ s’hi pot llegir ‘2.847 millones de solidaridad española para socorrer a Cataluña’.






















![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



