"Sort sota mínims", diu ‘El Punt Avui’
(Recull ACN).- El sorteig de Nadal és present a totes les portades dels diaris d’aquest diumenge. ‘El Punt Avui’ parla de "Sort sota mínims". ‘El Periodico’ destaca: "Catalunya sols cobra 30 milions de la loteria". L»ABC’: "Millones contra el paro". I el ‘Diari de Girona’: "La Grossa de Nadal torna a passar de llarg de Girona". L»Ara’ opta per destacar en primer terme el futbol: "Gran remuntada del Barça per tancar l’any líder". ‘La Vanguardia’ indica que "Catalunya comença a percebre l’inici de la recuperació". ‘El País’ obre portada amb el titular: "Los abortos bajaron en 2012 con la ley que derogará el PP". ‘La Razon’: "Los asesores de Mas vendían la independencia con una falsa sentencia de La Haya".






















![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



