Entre tres-centes mil, i un milió de persones van manifestar-se ahir al bell mig de Barcelona en defensa de la unitat d’Espanya
‘El País’ ressalta la «Multitudinària manfiestació en defensa de la unitat d’Espanya«; el diari ‘ABC’ la defineix com «El veritable “seny”«; ‘El Mundo’ parla d'»Orgull d’Espanya«; ‘elPeriódico’ recull el clam de la massa unionista, qui bramava “¡Votarem!”.
Per altra banda, ‘El Punt Avui’ fa referència a tornar «A la feina» per la República catalana; tot i que ‘La Razón’ afirma que «Els Mossos no permetran l’exgovern entrar als seus despatxos«. El diari ‘Ara’ ressalta que «Els sobiranisme debat si concorre a les eleccions«; mentre que ‘La Vanguardia’ afirma que «PDeCAT i ERC assumeixen que s’hauran de presentar al 21-D«.

Núvol de paraules elaborat a partir dels titulars d’avui dilluns, 30 d’octubre del 2017.























![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



