Sánchez Camacho reclama a Mas que accepti el resultat de la votació, faci “un pas enrere” i truqui al president espanyol per dialogar
El president de la Generalitat treu ferro al rebuig del Congrés a la proposta catalana i considera que el debat d’ahir només suposa un “punt i a part”

El president de la Generalitat, Artur Mas, aquest dimecres al Parlament.








![Ajuts per fomentar el coneixement i l’aprenentatge en l’àmbit musical als municipis de la demarcació [de Tarragona]](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/26.5-foto-recurs-instrument-218x150.jpeg)














![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



