Aposta per leds de baix consum com a estratègia de sostenibilitat a llarg termini
L’Ajuntament de Mataró ha avançat ja les decoracions nadalenques amb la instal·lació dels llums per tota la ciutat. Es tracta d’una inversió de 400.000 € destinada a la compra dels sistemes LED, amb la previsió que quedin amortitzats en vuit anys. S’instal·larà un miler de punts de llum i l’encesa oficial està prevista pel 28 de novembre. L’ús de tecnologia LED reforça l’orientació cap a un consum energètic més responsable.
























![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



