Tarragona (ACN).- Uns 2.200 treballadors de la funció pública, segons la Guàrdia Urbana, i uns 5.000, segons els sindicats, s’han manifestat aquest dimecres pel centre de Tarragona contra les retallades del Govern. Els manifestants s’han concentrat a dos quarts de set de la tarda a la plaça Imperial Tarraco, davant la Subdelegació del govern espanyol, des d’on han iniciat una marxa que ha transcorregut per la Rambla Nova i el carrer Sant Francesc, fins a arribar a la Delegació del Govern a Tarragona. Allà, centenars de treballadors públics han decidit continuar la protesta fins a la Rambla Vella, que ha quedat tallada al trànsit, i cloure l’acció reivindicativa a la plaça de la Font, passades les vuit del vespre.
14.12.11 – TARRAGONA • Tarragonès























![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



