13.5.20 – TITULARS

Sánchez es planteja una última pròrroga d’un mes de l’estat d’alarma

0
218

El president buscarà acords amb Cs i intentarà recuperar la relació amb ERC, mentre que Casado exigeix tornar al marc ordinari

La proposta d’allargar un mes l’estat d’alarma i la quarantena al turisme ocupen les portades dels diaris d’aquest dimecres. LaVanguardia informa que “Sánchez es planteja una última pròrroga d’un mes de l’estat d’alarma”, mentre que LaRazón assenyala que “Cs dona el ‘sí’ a Sánchez per un estat d’alarma ‘light’”. En aquesta línia, l’ABC i ElMundo destaquen: “Un pla B contra els abusos de l’estat d’alarma” i “Casado reacciona i detalla el seu ‘pla B’ per sortir de l’alarma”, respectivament. ElPuntAvui ho resumeix així: “Geometria variable”. També se’n fa ressò el Segre: “El govern de Sánchez vol allargar l’estat d’alarma un altre mes”.

 

D’altra banda, ElPaís i ElPeriódico indiquen que “Espanya imposa una quarentena de 14 dies a qui arribi de l’exterior” i que “Espanya posa els viatgers en quarentena”, respectivament. L’Ara també encapçala amb: “El turisme, en quarantena”.

 

Per últim, el Regió7 subratlla que “Manresa és la tercera ciutat gran del país amb més afectació d’ERTO”.

 

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Alcaldes.eu es reserva el dret de revisar els comentaris i de no publicar-los en cas de no ser apropiats.