Els cossos policials investiguen els vincles de la cèl·lula terrorista de Ripoll
‘El Punt Avui’ destaca que just avui ens trobem a «Una setmana després» de l’atemptat; ‘La Razón’ revela que «Investiguen a Madrid, Andalusia i Llevant cèl·lules com la de les Rambles«; ‘El País’ informa sobre que «Els terroristes pertanyien a la branca més radical del gihadisme» i el diari «Ara» manifesta que «La descoordinació policial va jugar a favor dels terroristes«.
En referència a l’imam, «La Vanguardia» ens fa saber també que «L’imam de Ripoll va provar de reclutar joves a Bèlgica«; el diari ‘ABC’ ressalta que «La policia va punxar el mòbil de l’imam de Ripoll el 2005 per treballar per a Al Qaida«; ‘elPeriódico’ remarca que «L’imam va burlar tots els filtres policials» i ‘El Mundo’ relata la conversa informal entre un policia belga i un català: «La policia belga, als Mossos: “Sabem que l’imam vol anar a Barcelona”«.
























![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



