Una imatge d'arxiu de la comissaria de la Policia Local de Sant Fruitós. Foto: ARXIU/MIREIA ARSO

Veïns contra okupes: com han evitat els residents una sèrie d’intrusions a pisos del Bages

0
22

Els governs municipals dels dos municipis posen en relleu que la col·laboració ciutadana és clau per evitar que s’ocupin immobles

La Policia Local de Sant Fruitós de Bages i la de Sant Vicenç de Castellet han actuat aquesta setmana per frustrar ocupacions als seus respectius municipis, així com per evitar-ne de noves.

En el cas de Sant Fruitós, la Policia Local va actuar aquest dimarts per evitar dues possibles ocupacions d’habitatges contingus situats al nucli del municipi. En la primera actuació, que es va realitzar pels volts de les 5 de la tarda, els agents van detectar la presència de dos joves en un immoble que van marxar del mateix pel seu propi peu i voluntat.

Cap a les 7 de la tarda, la Policia Local es va personar a l’habitatge del costat del mateix carrer, alertats per una veïna que manifestava que s’havia ocupat un immoble. Els agents es van desplaçar al lloc dels fets i, després d’inspeccionar l’edifici, no van trobar ningú dins.

Segons el testimoni d’un veí, la veïna que ocupa el primer pis hauria passat del balcó del seu pis al balcó del pis de baix, que actualment està buit. Fonts municipals informen que sembla que la veïna estaria buscant un altre domicili per a la seva família, ja que el seu actual habitatge estaria ocupat.

Les autoritats continuen vigilant la situació per garantir la seguretat i el respecte a la normativa vigent, i recorden la importància de la col·laboració ciutadana.

Continuar llegint

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Alcaldes.eu es reserva el dret de revisar els comentaris i de no publicar-los en cas de no ser apropiats.