L’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) ha obert el procés de licitació de les obres per reordenar els equipaments de manteniment de l’estació de Granollers-Centre. L’actuació, que la ministra de Mobilitat i Transports, Raquel Sánchez, va anununciar l’abril passat preveu el trasllat de les instal·lacions actuals a una nova àrea on es concentraran els nous edificis per als serveis de manteniment de les vies, electrificació i instal·lacions de seguretat i comunicacions.
El Punt Avui
GRANOLLERS • Vallès Oriental























![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



