El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, lidera una proposta lleidatana per garantir el subministre d’aigua a tot Catalunya
A canvi d’aigua, Lleida reclama un pla de reindustrialització de les terres de Ponent

L’embassament de Sant Antoni, al Pallars Jussà. L’aigua del Noguera Pallaresa seria clau per a l’operació d’interconnexió de conques plantejada.









![La lluita contra l’edatisme, temàtica central de l’estand de la Diputació [de Barcelona] a FiraGran 2026](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/28.5-DIBA-Fira_Gran_2026_edatisme-218x150.jpg)













![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



