Les entitats municipalistes (ACM i FMC) expressen el seu condol per l’atac d’aquest dimecres a la ciutat de Londres que ha suposat la mort de cinc persones i més de 40 ferits

El municipalisme català es volca amb l’atemptat terrorista d’ahir a Londres. Foto: ACM.
Expressen el seu rebuig a qualsevol tipus de violència i el suport a tothom qui defensi la convivència i cohesió
Per aquest motiu, les entitats municipalistes convidem els governs locals que vulguin a convocar un minut de silenci davant dels ajuntaments dels nostres municipis avui dijous 23 de març a les 12 hores, en senyal de condemna i de rebuig i de solidaritat amb familiars i víctimes.






![Tots els partits estrenaran candidat en les municipals [a Mollerussa] tret del PP](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/29.4-ajuntament-Mollerussa-218x150.webp)














![La Diputació [de Girona] atorga gairebé sis milions d’euros a 143 ajuntaments gironins en accions per millorar l’eficiència energètica](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/24.4-plaques-solars-Mieres-324x235.jpg)





