El Govern també nomena un nou secretari de Cooperació i Coordinació de les Administracions Locals i una nova directora d’Administració Local
El Govern ha nomenat aquest dimarts Francesc Esteve i Balagué secretari general del Departament de Governació i Relacions Institucionals, Joaquim Ferrer i Tamayo secretari de Cooperació i Coordinació de les Administracions Locals i Montserrat Mundi i Mas directora d’Administració Local. Nascut a Martorell l’any 1970, Francesc Esteve és Llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona (UB), diplomatura de postgrau en Dret Urbanístic i en Gestió i Dret Local. Entre 1995 i fins el 2008 va ser secretari dels ajuntaments de Monistrol de Montserrat, Castellcir, Sallent i les Franqueses del Vallès.























![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)


