La Paeria és pionera a Catalunya a oferir als usuaris dels serveis socials municipals la possibilitat d’enviar per WhatsApp documentació relacionada amb les seues consultes, a través de fotos i garantint la seguretat de les dades. Aquest servei funciona des de l’agost de l’any passat, vinculat al servei d’atenció telefònica OAC 360 Social que es va estrenar a finals del 2021, que l’ajuntament ofereix a través d’una empresa especialitzada, perquè els treballadors dels serveis socials puguin dedicar-se a altres tasques.
Segre
LLEIDA • Segrià






![Tots els partits estrenaran candidat en les municipals [a Mollerussa] tret del PP](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/29.4-ajuntament-Mollerussa-218x150.webp)














![La Diputació [de Girona] atorga gairebé sis milions d’euros a 143 ajuntaments gironins en accions per millorar l’eficiència energètica](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/24.4-plaques-solars-Mieres-324x235.jpg)





