‘Merkozy’ ven optimisme publica ‘La Vanguardia’
La visita del president de la Generalitat, Artur Mas, a Londres a la cimera de líders liberaldemòcrates europeus i l’evolució del ‘cas Urdangarín’ centren l’atenció de la premsa d’aquest dimarts. ‘L’Ara‘ titula "Mas denuncia el "drenatge fiscal"" i ‘El Punt‘ obre amb "Perill d’asfíxia". Per la seva banda, ‘El Periodico‘ diu "Imputados altos cargos del PP en el ‘caso Urdangarín’", ‘El Mundo‘ destaca que "Matas y el apoderado de Aizoon imputados en el caso Urdangarín" i ‘Publico‘ "Otro presidente ‘modélico’ al banquillo". D’altra banda, ‘La Vanguardia‘ opta per "’Merkozy’ ven optimisme".
‘ABC‘ titula, recollint les declaracions de l’exxofer d’un exaltcàrrec de la Junta d’Andalusia, "Consumíamos cocaína a diario con el dinero de la subvención" i ‘La Razón‘ diu que "ETA admite en un texto interno que "no dará nunca las armas al enemigo"".
‘Diari de Girona‘ destaca que "La pujada del 10% de l’IBI que va aprovar Rajoy afecta 189 municipis gironins" i ‘El Punt‘ de les comarques gironines també titula "Perill d’asfíxia".
Pel que fa ‘20 minutos‘ obre amb "Las denuncias disparan las multas por ensuciar las calles".















![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-324x235.jpg)
![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-100x70.jpg)

![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-100x70.jpeg)


