Els diaris ‘ABC’ i ‘La Razón’ critiquen el TSJC
La premsa ha interpretat la resolució del TSJC sobre la immersió lingüística com un aval al model. En aquest sentit, l»Ara‘ afirma ‘Aval a l’escola en català’ i ‘La Vanguardia‘ titula ‘Nou aval de la justícia a la immersió en català’. ‘El Punt Avui‘ obre amb la postura del president de la Generalitat, Artur Mas: "Som on érem i d’aquí no ens mourem". De la seva banda, ‘El Periódico‘ expressa ‘Tinguem la llengua en pau’. L»ABC‘ i ‘La Razón‘ critiquen el TSJC. El primer sosté ‘La Justicia catalana mantea al castellano’ i el segon posa de manifest ‘Educación en castellano en Cataluña: sólo con permiso del juez’.
‘El País‘ opta per la convalidació de la reforma laboral: ‘Rajoy saca la reforma laboral más dura con el apoyo táctico de CiU’.






















![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



