“Disposar de personal tècnic especialitzat és fonamental per a la gestió d’ajuntaments dels nostres petits grans pobles”, ha assenyalat
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, ha visitat aquest dimarts els municipis dels Omells de Na Gaia i Vilagrassa, de la comarca de l’Urgell.
Talarn ha iniciat el seu periple a l’Ajuntament dels Omells de Na Gaia, on ha estat rebut per l’alcalde, Delfí Escoté, i hi ha mantingut una reunió de treball. Posteriorment, s’ha desplaçat fins a Vilagrassa, on s’ha reunit amb l’alcalde, Jordi Serés.
Joan Talarn ha posat en valor l’increment del suport per als serveis jurídics i tècnics municipals, que en el cas de la comarca de l’Urgell ha suposat disposar d’un Servei d’Atenció Tècnica més a través del consell comarcal. “Disposar de personal tècnic especialitzat és fonamental per a la gestió d’ajuntaments dels nostres petits grans pobles i, a més de posar-hi més recursos, ajudem, a través de la UdL, a formar futurs secretaris i interventors municipals”.
















![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-324x235.jpg)
![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-100x70.jpg)

![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-100x70.jpeg)


