El president de la Generalitat està convençut que els propes quatre anys «passaran coses realment molt excepcionals»
El president de la Generalitat, Artur Mas, ha fet aquest migdia una crida a «una participació intensa» a les eleccions municipals que se celebren aquest diumenge i ha apel·lat a que «tothom sigui conscient de la seva màxima responsabilitat i que l’exerceixi», i especialment en els «moments excepcionals que viu el país». Després de votar, el cap de l’Executiu ha recordat que avui «uns passen comptes de la feina que s’ha fet i uns altres jutgen» i «es decideix quina serà l’arquitectura del poder local els propers quatre anys», en els quals s’ha mostrat convençut que «passaran coses realment molt excepcionals».






















![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



